.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
جهت اطلاع جمهوری اسلامی شنبه

امام جمعه مشهد گفت : آقايي كه در نامه اش ادعاهاي فوق العاده مي كند و به زندان هاي كشور نسبت هايي مي دهد كه در شان زندان ابوغريب است بايد بداند كه در صورت عدم اثبات حرف خود سرباز پياده دشمن محسوب خواهد شد. به گزارش عصر ايران حجت الاسلام سيداحمد علم الهدي در خطبه هاي نماز جمعه ديروز مشهد در رواق امام خميني (ره ) حرم مطهر رضوي با بيان اين مطلب تصريح كرد : كسي كه با نامه اش خوراك يورش بي رحمانه دشمن به نظام را آماده مي كند و نوشته او ابزار محكمي براي بردن آبروي نظام توسط دشمن مي شود عامل و عنصر استكبار است و نبايد در دل مملكت آزاد باشد. آقاي علم الهدي ادامه داد : از آنجا كه اين ادعاها باعث ترور شخصيت تمام مسئولان قضايي و امنيتي كشور شده است مطرح كننده اين ادعاها در صورت عدم اثبات حرفش يك تروريست است و بايد جرم خود را بپذيرد.

ميرحسين موسوي در ديدار اعضاي شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات گفت : بزرگترين دروغ آن است كه خواست طبيعي مردم را به بيگانگان نسبت دهند. به گزارش تابناك وي افزود : هيچ يك از نيروهاي دلسوز انقلاب نمي خواستند اين حوادث روي دهد و بدتر آنكه با دروغ هاي پي در پي توجيه شود و بزرگترين دروغ آن است كه خواست طبيعي مردم براي اصلاح را به بيگانگان نسبت دهند. مردم خواهان طرح خواسته ها و اعتراضات خود در جوي آرام و عاري از تشنج بوده و هستند. موسوي با اشاره به دادگاه هاي اخير اظهار داشت : آيا حركت اعتراضي مردم كه برپايه گفتماني در چارچوب قانون اساسي استوار است و با شعارهاي برگرفته از شعارهاي انقلاب شكل گرفته در جهت منافع بيگانگان است يا برگزاري دادگاه هايي كه در آن منافقين منفور را در كنار فرزندان و شخصيت هاي انقلاب مي نشانند كدام يك به نفع آمريكا و انگليس است وي افزود : آيا آمريكا ترجيح مي دهد صدا و سيماي ما يك رسانه منصف و مورد اطمينان باشد يا با دروغ گويي هاي پي در پي اعتماد مردم را از دست بدهد آيا كساني كه باعث شده اند مردم براي گرفتن خبر به رسانه هاي خارجي مراجعه كنند به دنبال منافع بيگانگان هستند يا كساني كه مي گويند رسانه ملي بي طرف باشد و اخبار را شفاف بيان كند آيا اهانت به آقاي كروبي كه توان بسيج جمع هاي مومن و دلسوز براي نظام وكشور را دارد به منافع بيگانه نيست

انديشه خطرناك اسفنديار رحيم مشائي بار ديگر راهي عرصه رسانه ها شد. به گزارش خبرنگار « تابناك » هفته نامه اصولگراي پنجره به مدير مسئولي عليرضا زاكاني نماينده اصولگراي مجلس هشتم كه سابقا رئيس بسيج دانشجويي بود منتشر مي شود نوشته است : « اسفنديار رحيم مشايي به تازگي در جلسه اي خصوصي با تعدادي از دانشجويان گفته است : معتقدم براي آمدن حضرت حجت لازم نيست در كره زمين همه مسلمان باشند. ما به اين نتيجه رسيده ايم كه براي آماده كردن جهان براي ظهور حضرت نمي توانيم از ادبيات ديني استفاده كنيم چون همزباني ايجاد نمي كند. بايد سراغ ادبيات مشترك انساني برويم و به اين دليل بايد ادبياتي همه فهم مانند عدالت ظلم ستيزي مهرورزي و يگانه پرستي استفاده كنيم . مشايي با بيان اينكه مسلمان كردن همه انسان ها شدني نيست معادلاتي درباره ضريب رشد جمعيت جهان نرخ رشد مسيحيت و نرخ رشد اسلام ارايه كرد و به تحليل اين مطلب پرداخت كه نمي شود همه انسان ها را مسلمان كرد. » وي ادامه داد : با توجه به نشانه هاي دوران ظهور مانند تكرار نام حضرت در مجامع و منابر معتقديم كه در دوران ظهور هستيم . مشايي همچنين به نقش خود به عنوان معاون اول كه قرار بود در زمينه سازي ظهور فعاليت داشته باشد نيز اشاراتي كرده است . مشايي درباره آراي احمدي نژاد گفته است : از 24 ميليون راي احمدي نژاد بيست ميليون منتقد به نظام هستند كه در اين انتقاد خود حتي از آن سيزده ميليون هم جدي تر هستند چرا كه آن سيزده ميليون تنها دولت احمدي نژاد را زير سئوال بردند ولي اين بيست ميليون به كل روند سال هاي گذشته پيش از احمدي نژاد نه گفتند و در حقيقت احمدي نژاد در اين ميان فقط چهار ميليون راي ايجابي دارد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.068 seconds.